Is this how it feels to be special?

Wednesday: Gick och lade mig och vilade när jag hade publicerat föregående inlägg. Och somnade. Dirr. Helt slut. Vaknade igen strax innan ett och kastade mig in i duschen. Gjorde mig i ordning och snackade lite med morsan. Vid halv fyra kom Christoffer och hämtade upp mig och vi åkte till jobbet. Det var bara Camilla (brukare) som var där, så jag fick laga middag, fastän jag är värdelös på sådant. Camilla hade en dålig dag och när vi sade åt henne att duka av efter sig efter middagen, blev hon asförbannad och kastade både tallrik och glas mot mig. Hon missade, men hela min rygg blev nerstänkt med saft. Ja, herregud. Chris och jag hade roligt som vanligt i alla fall. Så tiden sprang iväg. Han drog vid sex och då kom vår kollega Otto. Jag drog en timme senare och önskade Otto lycka till, då han inte har jobbat ensam med Camilla förut. Kutade ner till bussen och kom hem för en halvtimme sedan. Har suttit bänkat framför Bonde Söker Fru sedan dess.

Tomorrow:
Ska upp till Vällingby med mamma på förmiddagen, för jag har lovat att hjälpa henne med den sista julklappsshoppingen. Sedan blir det jobbet.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback