Snart en vecka gammalt opublicerat inlägg.

Sunday: Vi hade en riktigt mysig dag här ute på vischan. Latade oss i soffan, myste i sängen, pratade. Efter middagen åkte vi och handlade lite snask, och när vi kom hem kröp vi ner i soffan framför Heartbreak Hotel - underbar film - och dippade chips. Myspys. Någon gång kring midnatt smög vi ner till köket för att julstöka lite. Vi slog in paket, gjorde lacksigill och myste. Innan vi gick och lade oss hann vi med ett par HIMYM-avsnitt.








Monday: 
Var inte direkt uppe med tuppen, men 10.15 är ganska tidigt för oss. Käkade julfrukost - risgröt och mamma Eva's hemabakade julbröd - precis som igår. Sedan kastade jag mig in i duschen och vid halv ett åkte vi in till stan. L släppte av mig hemma hos Carro och drog vidare till en polare. Jag tassade upp till C och sedan myste vi ett par timmar. Drack glögg och julmust, åt pepparkakor, lyssnade på julmusik och bytte klappar. Fick ett par mysiga tofflor (vilket jag önskat mig, men inte sagt till henne.. vi känner varandra alltför väl) som jag ska bo i nu i vinter. Yay. Vid halv fyra var jag olyckligtvis tvungen att åka till jobbet. Kom dit 20 minuter för sent p.g.a. den sinnessjuka trafiken, och fick åka hem en timme senare. Sjukt meninglöst, men tacksamt ändå.
Mötte upp Linus och Andreas i Vällingby och L och jag tog en sväng förbi Gina, innan vi åkte hem till mina föräldrar. Hejade och hämtade lite prylar. Sedan åkte vi till Linus jobb för att kirra en julklapp och sedan åkte vi äntligen hem till landet. Slocknade i soffan vid elva, och när Linus väckte mig vid halv två gick vi och lade oss. Sköönt.




Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback