You can lose sight of it all.

Sunday night: Jag somnade halv tio, helt slut. Vaknade igen vid elva, höll mig vaken igenom hela CSI, men somnade vid midnatt igen. Vaknade igen vid två, då Linus satte på ett HIMYM-avsnitt, men jag somnade efter fem minuter. Kom i säng vid tre och sov sedan fram till tolv imorse. Förstå hur trött jag var! Aldrig varit sådär sänkt förut. Usch.

Monday: Startade morgonen med att boka tid hos frisören. Så imorgon kl. 12.30 ska jag klippa och färga barret, yay.
Linus och jag segade hela förmiddagen och vid halv fyra drog jag till jobbet. Arbetade själv med Malcolm och vi hade det väldigt mysigt. Pratade med min Carro i luren också. Saknar henne! Vid 17 kom Maria och det första hos utbrast var: "Vilken sexig klänning du har Jessi!". Yay, hade på mig den som jag köpte i lördags. Sedan hade hon köpt med sig thaimat som hon bjöd mig på. Oh! Innan jag gick hem kom min chef in med lite papper till mig. Slutade 19 och Malcolm blev ledsen när jag skulle gå. Min sötnos.
Kom hem vid åtta och käkade middag med min älskling. Sedan dess har vi myst framför TV:n.

Fuck you: Du är inte ens värd mina ord.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback