Merry christmas!

Woho: Idag är det da'n före doppareda'n. SÅ MYS. Linus är här hos mig, för han ska fira jul med oss imorgon (efter att han jobbat på förmiddagen) och det ska bli helt underbart. På kvällen åker vi även ut till landet och firar jul med dem också. Yay.
Nu ska älsk och jag mysa och titta på uppesittarkvällen på TV. Innan vi går till sängs ska vi nog smaka julskinkan också. Och hänga upp en varsin julstrumpa! Me love christmas.

(För intresseklubben: I natt är natten då L och jag aldrig har sovit tillsammans. Någonsin. Alla andra av årets nätter har vi nog bannemig sovit tillsammans. Men vi har som sagt alltid sovit åtskiljda natten mellan den 23:e och 24:e december. Men inte i år! Och jag älskar det. Min älskade-älskade-älskade Linus.)


För tredje året i rad hänger ett sådant här kärleks-pepparkaks-hjärta i vårt fönster på landet.
(L)

GOD JUL!!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback