No one will stand us by.

Sunday: Mötte upp Carro vid halv två-tiden och åkte in till stan. Letade febrilt efter något snyggt på mellandagsrean, men hittade ingenting. I och för sig avskyr jag att leta kläder på rea. Allt ligger i högar och det är människor överallt och jag blir bara vansinnig. Men vi hade det mysigt ändå. Ett par timmar senare gav vi upp och gick och tog en fika. Blev mycket prat och många skratt. Runt sex-snåret hoppade vi på tuben hem och i Vällingby skiljdes vi åt. Halkade hem i kylan, slängde i mig ett par mackor och packade det sista, innan Linus kom hem. Åkte förbi jobbet på vägen ut till landet, då jag skulle lämna ett par papper. Somnade på vägen hem. Mår inte helt okay.

Now: Vi har precis ätit en god middag och jag mår illa som fan. Varför? Usch. Nu ska vi lata oss i soffan och se det absolut sista (som det ser ut nu i alla fall) Prison Break-avsnittet. Känns lite vemodigt, men skönt ändå. Den där serien får en ju att må dåligt.

You: Jag blir bara argare och argare ju mer jag tänker på det. Det där vidriga beteedet får mig att vilja kräkas. FYYFAN.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback