I'm still caged inside.

Hör och häpna: Klockan är tjugo i tio och jag är vaken! Fastän jag skulle kunna sova ett par timmar till. Yay. Dock funderar jag faktiskt på att lägga mig och vila ett tag i alla fall, för jag är så förkyld att jag håller på att avlida. Och huvudet värker. Usch. Ska ju faktiskt jobba ett par timmar ikväll, så jag borde kanske vila upp mig lite innan dess.
Jag hade ju tänkt uträtta ett par ärenden nu på förmiddagen också, men jag vet inte om jag orkar stressa iväg idag. Men vi får la se hur dagen ter sig.

To do:
- Uträtta ärendena snarast möjligt.
- Fixa naglarna.
- Städa och organisera rummet.
- BLI FRISK.
- Övningsköra och plugga teori.
- UMGÅS.

Och allt detta innan veckans slut. Önska mig lycka till. Det lär jag behöva.

I don't know: Jag pendlar mellan att vara arg och besviken, till att vara ledsen och sakna, till att känna mig tillfreds med situationen. Ibland bryr jag mig jätte-jättemycket, men ibland känns det som om det kvittar. Varför är det så?
Och jag kan inte låta bli att undra om det alltid-alltid kommer att vara såhär nu, eller om det kommer att "lösa sig" som det alltid har gjort förut. Samtidigt vet jag inte riktigt vad jag helst vill. Bah.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback