Hold my hand when I feel alone.

Thursday: På förmiddagen uträttade jag och Linus ett par ärenden, och han var en sväng på jobbet. Sedan åkte vi vidare till Tryffeln, där Linus höll mig sällskap ett tag. Hade hand om både Malcolm och Camilla, vilket gick super. Camilla var på bra humör och Malcolm var världens busfrö. Maria kom vid fem och vi hade trevligt som vanligt. Slutade 18 och Linus och jag åkte hem. Kvällen var hemsk och jag har nog aldrig mått så dåligt. Låg och grät i flera timmar. Men Linus tog hand om mig och vi låg och pratade hela kvällen och natten. Vad skulle jag göra utan honom? Somnade någon gång efter fyra.

Friday: Vaknade vid elva, har huvudvärk och mår piss av värktabletten. Om 25 minuter kommer min moster och hennes man och hämtar upp mig. Vi ska julhandla enligt tradition. Varje år sedan jag var sju-åtta år har vi julhandlat tillsammans. Mys. I eftermiddag ska de bjuda mig och Linus på middag också, yay. Hoppas bara huvudvärken ger med sig.

Crap
Crap from: Linda

vad har hänt älskling?<3



och jag har bara orginalbanden, som satt i kameran kvar.. det går kanske att ordna på omvägar, men du vad den enda som fick det utgivet på vhs =/<3


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback