Don't be afraid to let them show.

Saturday: Vaknade av alarmet vid åtta, efter knappt sex timmars sömn. Linus kastade sig in i duschen, medan jag packade ihop våra saker. Åkte in till stan, Linus bytte om och fick sedan skjuts av min pappa till jobbet. Jag å min sida slängde mig på sängen och sov vidare ett par timmar. Vaknade vid tolv och slösade tid framför laptopen tills jag skuttade in i duschen. Kl. 15 var vi bjudna på 3års-kalas hos min moster, då mitt kusinbarn fyllt år. Han har blivit så stor!! Helt sjukt. Gick runt och sa "dumprat" hela tiden. Så jäkla söt. Vid 17 stressade vi hem och jag gjorde mig snygg inför kvällen. En timme senare var jag hemma hos födelsedagsbarnet Carro. SÅ mys att träffa henne, var alldeles för längesedan. Har saknat henne. Där blev det sedan tjejmiddag, käkade och drack gott, körde jag-har-aldrig och tiden sprang iväg. Kom hem för en liten stund sedan, har ont i skallen. Linus är på julbord med sina kollegor, så vi får se när han kommer hem. Saknar honom.


Söta födelsedagsbarnet.


(L)


(Både bilderna är tagna på vår studentdag.
Bilder från kvällen kommer när jag får dem från Carro..)

LÖL: Förutom att Carro fyller 19 år idag, så fyller jag exakt på dagen 19 ½ år. Inte illa pinkat va?



Crap
Crap from: Carro

När kan du ses? <3

2008-12-14 @ 16:10:34

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback