There's still rage inside.

Sunday: Slösade bort hela dagen hemma. Skrev ett sjukt seriöst inlägg (publicerar det ev. ikväll) och glodde på TV och sysslade med lite annat meningslöst skit. Linus kom hem vid halv sju, så vi käkade middag och tog sedan en promenad. Resten av kvällen myste vi framför TV:n i vanlig ordning. Helt i min smak.

Monday: Vaknade senare än planerat, pussade L hejdå och kastade mig in i duschen. Gjorde mig i ordning och precis när jag skulle kuta upp till tuben ringde mamma och sa att jag absolut inte fick gå någonstans, då hon i all hast glömt sina nycklar imorse. Jahapp. En dryg timme senare kom hon hem och jag åkte in till stan. Mötte upp Carro som var ute på klappjakt och vi gick och käkade lunch. Det var helt bäst som vanligt, med redan en timme senare var jag tvungen att stressa till jobbet. Det SÖG. Pratade i luren med Carro när jag kom fram och sedan ringde Linus och vi pratade tills Malcolm kom. Hans mamma: "Har du blonderat håret? Jag kände knappt igen dig!". KUL. Jag som redan var lagom missnöjd. HEH. Maria kom vid 17 och hon skickade hem mig vid sex, en timme innan jag slutade egentligen. Jag behövdes inte längre, så hon tyckte att jag skulle åka hem. TACK. Kom hem för en timme sedan och har sedan dess inte gjort ett dugg. Skönt.

Tomorrow: Är ledig hela dagen, så ska försöka träffa Carro P. Var längesedan vi umgicks bara vi två och vi har massor att uppdatera varandra om. Hoppas att hon inte är upptagen.
Tänkte höra med Jojjo också, om hon är ledig imorgon kväll. För henne har jag seriöst inte träffat på månader. Usch, saknar henne.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback