I'll know it by the feeling.

Tuesday update: Efter att ha förslösat en timme eller två liggandes i sängen med laptopen i knät, kastade jag mig in i duschen. Unnade mig en lång och skön dusch, gjorde balsaminpackning i håret och rakade de delar av kroppen jag vanligtvis rakar. Sminkade mig i godan ro, Linus ringde så vi pratade en stund och sedan traskade jag upp till Vällingby. Mötte upp en tunnklädd och mycket långhårig Jojjo och vi kikade i lite butiker. Slog oss sedan ner inne på Donken (as always) med en varsin jordgubbspaj. Pratade om allt och ingenting, men redan en och en halvtimme senare var hon tvungen att rusa. Det sög. Jag begav mig istället ut på jakt (efter Linus' order) efter en fölsispresent till Martin. Hittade ingenting, så efter att ha överlagt problemet med L i telefon, gick jag hem.
Mamma har precis tvingat i mig lite käk, så nu sitter jag här och gör absolut ingenting. Ganska behagligt faktiskt.
Funderar på att pilla lite på naglarna, eller titta på SATC. Har ju ett par timmar att fördriva innan Linus kommer hem.

Thoughts: Är det så konstigt att jag blir besviken på dig? Är det verkligen det? Det du gör är fel. I alla fall nu när omständigheterna är som dem är.
Och jag hatar det. För jag vill inte vara besviken och ledsen och arg på dig. Jag orkar inte det också. Det är redan för mycket som snurrar i mitt huvud. En sak till och jag kommer att explodera.
Jag antar att det inte är samma sak för dig som det är för mig.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback