You're my wonderwalls.


Carro: Du har varit min bästa vän i fem (5!) år. Du har varit min själsfrände sedan den dagen då vi hittade varandra. Sedan den dagen har det varit Du&Jag. Sweetnose&Yster och det är det enda som har behövts. För mig har det alltid räckt med att veta att du finns där, att jag har dig, att du älskar mig. För genom att veta just detta har jag överlevt alla dessa år. Vet du om det? Vet du om att jag inte hade varit den jag är idag, utan dig?
Vi har förändrats under dessa år, gått igenom saker på varsitt håll och tillsammans, vi har blivit äldre och mognare.. Men ändå står vi stadigt vid varandras sida. Och det är det jag älskar allra mest. Att jag alltid kan lita på dig. Att jag vågar lita på att du alltid kommer att vara min bästa vän. För jag tror verkligen det. För jag vet att det inte finns någonting i världen som skulle kunna dra oss isär. För jag släpper dig aldrig. Aldrig. För jag kan inte leva utan dig.
För alltid din, för alltid min, för alltid vår.
Jag älskar dig.


Linus: Du har varit min bästa vän i tre (3!) år. Du har varit min pojkvän och andra halva sedan den där natten för två år sedan, då vi fick varandra. Och sedan dess har du aldrig lämnat min sida. Du har stått där med mig genom allt, skrattat med mig, gråtit med mig, älskat mig. Som ingen annan.
Det finns ingen som känner mig bättre än du, det finns ingen som vet så mycket om mig som du, du är den ende som verkligen vet allt. Och jag älskar det. För du är hela mitt liv, hela min värld, du är mitt allt. Du är det viktigaste i mitt liv.
Och jag kan inte minnas hur mitt liv var innan dig, för nu är du så självklar. Du är Han med det stora H:et. Det känns verkligen så och jag tror verkligen det. För jag kan inte leva utan dig.
Ad Infinitum, älskling.
Jag älskar dig.

Crap
Crap from: Carro

Och jag älskar dig! Du vet att jag inte kan fungera utan dig. För alltid din. För alltid min. För alltid vår.

2008-12-03 @ 23:05:25

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback