457 dagar av en evig evighet.

Detta har varit en helt vanlig måndag. Vaknade upp bredvid älsk vid åtta-tiden, slängde mig i duschen, packade och sedan gav vi oss iväg. Frukosten förtärdes i bilen och jag hann även med att sminka mig. Jag lyckades med nöd och näppe ta mig igenom hela dagen fram till fyra, då älsk äntligen kom och hämtade mig. När vi kom hem käkade vi middag (egentligen var det meningen att vi skulle äta ute idag, men jag hade så ont i skallen, så vi bangade det) och snackade med min bror. Sedan promenerade vi upp till Vällingby, där jag köpte ett par strumpbyxor och letade efter nya örhängen. Dem senaste timmarna har spenderats pluggandes i sängen. Vi har också hunnit med att kolla efter lite jobb på Internet. Vuxenpoäng? Catschiiing!

Dagens bästa: Att det är min och älsk's 15 månaders-dag (det känns så jäkla bra!), älsk's blogginlägg (sötnos!), att Linda och jag bokade in en date imorgon och att det är fucking vår. Det enda som fattas är lite sol.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback