Älskling intar älsklings blogg... igen!

Så, nu har jag intagit din blogg igen!
Kan ju inte låta bli, kanske borde skaffa en egen. Men... nej. Orkar inte.
Du ligger ju ändå bara och slöar där borta så du märker ju ingenting.


Ville bara säga att jag älskar Dig hur mycket som helst, min älskling!
Och att du är finast i hela världen! Och snyggast!
Även om du är gnällig när jag legat i sängen och läst hela dagen medan du varit i skolan till sent på eftermiddagen. Du är söt du!

Idag är det våran 15-månadersdag. Grattis älskling!
Det är rätt lång tid, 15 månader, men jag älskar dig bara mer och mer hela tiden.
Och det är ju inte så många månader ändå, med tanke på hur många det ska bli!

Och glöm aldrig att Jag älskar Dig. Mest av allt i allting. I en evig evighet!

Boken är jävligt bra... Bara så du vet. Du kanske borde läsa den?


//Älsklingens älskling

Crap
Crap from: Älskling!

Jag vet att jag det var längesedan du skrev det här, älskling.. men vadfan.

Jag älskar dig, jag är kär i dig, jag behöver dig.
DU ÄR MITT ALLT.
Efter 496 dagar är jag fortfarande nykär.
(L)


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback