Bow-chicka-wow-wow-chicka-wow-wow.

Söndagen var en typiskt söndag. Älsklingen och jag vaknade någon gång efter ett, myste i sängen och förflyttade oss sedan till TV:n. Käkade frukost, pillade på min blogg, bloggade, glodde på TV och 2½ Men samt pluggade. På kvällen såg vi typ den sötaste filmen som någonsin producerats - Alvin and The Chipmunks. DEN VAR SÅ JÄVLA BRA! Jag älskade just konceptet med sjungande och dansande jordekorrar, sångerna och handlingen (i och för sig en ganska typisk handling, men whatever). Jag blev helt jävla kär i dem där söta sakerna. Gah! Så jäkla tuffa och roliga och söta. Herregud. Jag skulle inte banga på att ha en här hemma. LOVED IT!



KOLLA DANSERNA, LYSSNA PÅ RÖSTERNA!
Slutet är det absolut bästa: "Bow-chicka-wow-wow-chicka-wow-wow!"
I'm dying..

Yesterday var precis lika vanlig den. Stressade upp för att åka in till skolan, sminkade mig i bilen och sprang till lektionen. Fick tillbaka resultatet på Änglaprojektet, vilket var ett MVG. Hell yeah. Jag är så jävla bra. Slutade vid halv fyra,  så älsk och jag stressade hem till moi och sedan hem till landet för att jag hade glömt mina stövlar. Inte en chans att jag kunde leva utan dem i en hel vecka. På kvällen pluggade jag både samällskunskap och psykologi och Linus pillade (och busade) på min blogg. (He loves it!) Linus serverade mig middag på sängen, hell yäss, och sedan myste vi framför TV:n ett slag innan jag fick för mig att fixa lite älsk-hemlisar. Vi kom i säng alldeles för sent, så i natt har jag sovit i drygt fyra timmar. Jag har mått bättre, om man säger så.

Imorse var jag uppe redan vid halv sju. Duschade och väckte Linus och fyrtiofem minuter senare var vi på väg. Frukosten förtärdes i bilen och det var dem fittigaste och längsta köerna någonsin. Fyfan. Kom till skolan femtio minuter för sent, yäss. Avin och jag bangade den första lektionen och pluggade istället. Slutade halv tre och nu sitter jag här och Linus tittar på TV. Ska försöka få tag på Avin nu, för jag måste öva på redovisningen inför morgondagen. Fyfaan.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback