Det är så lätt att stanna kvar.

Det blev en lugn och mysig dag igår. Efter ett par tillbringade timmar bloggandes och hängandes framför datorn väckte jag älsk. Han var söt som vanligt och gjorde frukost till oss, en helt utsökt sådan actually. Han hade till och med fixat en massa vitaminer till mig, eftersom jag ständigt är förkyld. Frukosten förtärdes framför TV:n som visade en massa pissprogram, som alltid. Linus ville glo på poker, så jag duschade istället. När jag sedan skulle föna håret upplevde jag mitt livs första riktiga nära döden upplevelse och jag har aldrig blivit så freaking scared som då. Jag har alltid tyckt att det är något mystiskt med fönen, den har glappat och stängts av lite av sig själv då och då, men jag har inte tänkt så mycket mer på den saken. Men igår, när jag i min godan ro stod och pratade med älsk och fönade håret samtidigt, började det ryka och spraka och komma LÅGOR från eluttaget. Jag skrek som en stucken gris, varpå Linus rusade ner och stängde av strömmen. Jag var i chock och det tog ett bra tag innan jag verkligen insåg hur nära jag var på att få en elstöt. Fyyfan, är allt jag har att säga.

 
En av dem finaste låtarna just nu.
(Och varför måste alla homosexuella män vara så snygga?)

Efter den hemska upplevelsen tog älsk och jag en lugnande promenad i det helt fantastiskt underbara vårvädret. Vi fotade en massa och utforskade en liten skogsdunge, med hoppet om att komma så nära sjön som möjligt. Vi lyckades riktigt bra och det blev en massa snygga bilder. Yeah! Efter promenaden åkte vi och handlade inför middagen och tankade. Dem följande timmarna spenderades i köket, där vi lagade en asgod middag, som sedan förtärdes tillsammans med Linus' morsa, lillebror och lillebrors polare. Jag åt mig så fruktansvärt mätt och jag knappt kunde förflytta mig till övervåningen, men det var det värt. Kvällen bestod av Melodifestivalen, den nyaste Prison Break-avsnittet (SÅ JÄVLA BRA!) och en massa gamla 2½ Men-avsnitt. Mysigt!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback