Ett skepp kommer lastat... med kärlek!


Du&jag!
Du är med mig nu
, älskling!
Och jag har aldrig mått så bra,
för du är med mig nu!

Idag firar vi hela 450 dagar, min prinsessa,
och jag kan inte trivas mer än vad jag gör med dig.
Och jag har älskat varje liten dag,
för du har gjort den betydlig.
För med dig är ju inte dagarna som vilka dagar som helst,
utan de är dagar vi räknar.

Bara för att veta hur många dagar som hittils varit de bästa i sitt liv!

Jag kan inte vara utan dig älskling,
jag saknar dig varje sekund då du är mer än en meter bort.
Och jag hoppas du vet, att de här fyrahundrafemtiodagarna är bara en liten bråkdel av alla dagar vi kommer leva tillsammans. En liten, liten del.

Jag vill fortsätta räkna betydliga dagar med dig,
och låta dom bli hela mitt liv tillsammans med dig,
min prinsessa!

Jag älskar dig, Jessi!




Ett litet, litet inlägg från din älskling!

Crap
Crap from: Din prinsessa.

Åååh, älskling!
Du är så jävlajävlajävla fin och så jävlajävlajävla underbar och jag är så jävlajävlajävla kär i DIG!

Lyckligare än såhär kan jag inte bli.
Och jag vill ALLTID räkna betydliga dagar med dig.

JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN LIVET SJÄLVT.


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback