Good news!

Two and a half men

Var bara tvungen att sno älsklings blogg en minut när jag såg att den ungefär tre månader långa
manusförfattarstrejken är över! Hände tydligen i onsdags redan, så man känner sig lagom efter. Aja, jävligt glad är jag iallafall över att det kommer börja komma nya avsnitt igen.

Two and a half men har lovat 5-9 nya avsnitt som ska börja sändas redan den 17e mars, underbart! Älskling och jag har ju sett alla släppta avsnitt två gånger nu. Så något nytt vore ju inte helt fel.
Prison Break har visserligen inte stannat av helt under strejken, men nu finns bara två avsnitt kvar att visa innan paus. De som ser det på svensk tv har dock mycket kvar antar jag.
My name is Earl kommer med 9 nya avsnitt som börjar sändas 17e april. Så nu kanske man kan börja titta på Earl igen utan oro att man ska vara utan nya avsnitt sen =)

För alla andra meningslösa serier som man bara ser på tv i brist på annat att göra och som stannat av på grund av strejken, gäller ungefär april/maj för nya avsnitt. Men de ser man ändå på svensk tv(som inte har någon som helst koll utan sänder avsnitt både baklänges och slumpvis), så det lider man nog inte av. Lite undantag är Heroes(som jag vill börja se, men inte älskling inte), som inte kommer med nya avsnitt förrän i höst. Och 24(som inte vi, men så många andra, följer), som har flyttat fram säsongstarten till Januari nästa år. Gör inte mig något, men folk verkar vara sjukt besvikna.

Fullständig lista på serier och hur det ser ut just nu, finns här.

Prison BreakMy name is Earl


Nu ska jag inte sno älsklingens blogg längre. Var ju bara tvungen att skriva det någonstans.
//Älsklingens älskling

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback