Gotta be everything more.

Trots en sjuhelvetes halsont och tråkigt väder, blev gårdagen mysig. Linus och jag käkade frulle framför TV:n (jag kan inte minnas när vi åt i köket senast), tog en mysig långpromenad i blåsten, tog en sväng till ICA och resten av kvällen låg vi ihopslingrade i soffan och tittade på Beck och 2½ Men. Vi kom inte i säng förrän vid fyra, efter några nattmackor och massor av mys. Bangar inte.


Hittade denna på en gammal skiva som låg och skrotade i Linus morsas bil.
Älsk och jag lyssnade på den på repeat när den precis släppts och det var min absoluta favoritlåt ett tag, men nu hade jag nästan glömt bort dess existens.
Den speglar mitt humör idag, alldeles utmärkt.

Jag vaknade för en dryg halvtimme sedan och kunde inte förmå mig att ligga kvar, så jag har hängt på Facebook, kollat runt på dem bloggar jag läser och bloggat själv. Vädret är helt underbart idag och jag får rejäla vårkänslor. Det pirrar i hela kroppen. LYCKA! Och halsen känns bättre och jag har en helt ledig vecka framför mig och livet leker. Nu tänkte jag springa ner och fixa frukost till oss, för att betala tillbaka alla mornar som älsk stått för frukosten. Under dagen ska vi även ta en sväng till Norrtälje. Måste göra ett ärende på apoteket och köpa Nailcreme till mina naglar. Måste fan ringa och beställa en tid för påfyllning snart också.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback