I hear a sound and hit the ground.

När vi vaknade på söndagen var älsklingen rätt rejält bakis och jag var trött, men helt okay. Vi segade i sängen långt in på eftermiddagen, innan vi vi förflyttade oss till köket för att käka frukost. Vi pratade och jag fyllde i hans minnesluckor sedan kvällen innan och vi skrattade gott. Sedan gick vi ut i snöstormen på en liten promenad - vi kände att vi behövde frisk luft. Snön var fett mysig, men fan vad jag vill ha vår.
När vi kom in igen packade vi ihop våra saker och åkte hem till landet. På vägen köpte vi en massa tilltugg på Donken - El Maco Chicken is my favourite all time! - som vi smaskade i oss i bilen.

Hemma slängde vi oss i soffan och myste under täcket. Vi tittade på en massa 2½ Men förstås, men också på den där nya filmen "Försoning". Jag somnade efter halva så det sög. Någon gång efter ett kom vi i säng, där vi låg och pratade ett tag innan vi sade godnatt.

På söndagen vaknade vi till snöstorm och efter en del TV-tittande och sista halvan av filmen (som var fett bra och sjukt sorglig i slutet - jag grät som fan) och mys i soffan bestämde vi oss för att bege oss ut och åka pulka Vi knöt fast pulkan efter fyrhjulingen och jag satt i och Linus körde - livsfarligt, men FETT roligt. Efter några åk frös jag som fan om rumpan så vi letade upp en backe istället. Snön höll på att smälta så det gick inget bra, så det slutade med att vi låg i en hög och skrattade.
På kvällen myste vi soffan, drack te, tittade på 2½ Men - inga konstigheter.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback