I just can't find my stalker.

Jag vaknade med en rejäl huvudvärk yesterday och ville helst aldrig kliva ur sängen. Lagom till att Niklas och Carro skulle bege sig hemåt masade jag mig upp och sprang ner och kramade dem hejdå. Linus gjorde frukost till mig och sedan myste vi soffan i flera timmar. Helt underbart. En sväng ner till ICA för att handla käk hann vi också med, innan vi avslutade kvällen i soffan framför en Beck-film, snaskandes på chilikryddade tacochips och guacamole. Yummie! Vi plöjde igenom ett par 2½ Men-avsnitt också innan vi dödströtta hoppade i säng.

Denna dag inledde jag med att titta igenom lite bilder på datorn, eftersom Internet inte fungerade. Försökte hitta snygga bilder på mig och älsk också, som vi ska framkalla och rama in. Jag fyndade inget. Därefter väckte jag älsk och vi låg och myste en lå(ååå)ng stund innan vi masade oss upp.
Linus igår kväll, i sängen: "Jag trivs med att handla med dig!".
Linus inatt, i sömnen: "Jag har 1400 stycken!" 
Linus imorse, during väckning: "Jag vill ha min nuttbil!"

Det ska tilläggas att han inte var medveten om något av dessa uttalanden. LOL.

När vi väl kommit ur säng gick Linus ner och började med frukosten medan jag gav mig ut på en solig vårpromenad med Linda som sällskap i luren. Det var ren jävla lycka att gå där på den ödsliga vägen, med solen i ansiktet och med en av sina bästa vänner pratandes i örat. Eufori! Det enda som sög var att det blåste iskallt, men vadfan gör väl det när vårsolen tittar fram? Och Linda gjorde mig lycklig, som alltid. En perfekt start på dagen.


Hur kan man vara så underbar?
Hittade denna imorse och tyckte den var helt underbar.
Jag är lite osäker på när den är tagen, men jag skulle gissa på vintern -06. Det är då bästaste Linda och myself, hemma hos Avin, då vi tre hade myskväll. Nostalgi så att jag dör.
Isn't she lovely? (Fynd i hennes blogg..) 






 


Crap
Crap from: Linda

Haha vi är alltid så jäävla heta! :D

Crap from: Helena

Att ha en riktig bästa vän är verkligen guld värt. Det har varit fint väder här också idag! Natti, natti!

2008-02-28 @ 23:49:46
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback