I like the way you move.

Egentligen finns det ingenting vettigt att säga om denna dag. Den har spenderats i skolan tillsammans med Carro och Leyla och vädret har varit fett underbart idag igen. Efter skolan åkte älsk och jag hem och har pluggat sedan dess. För tillfället ligger Linus och läser  och jag bloggar. Like always.
Daten med Linda blev inställd p.g.a. av att hon går och dras med en sjuhelvetes magont, så hon fick stanna hemma i sängen istället. Det sög.
Saknar henne så att jag dör.
Idag är det (enligt bästaste Carro) ingen vanlig dag heller, för det är hennes och Kalles 23 månaders-dag. Grattis snyggingar! Om en månad har dem varit tillsammans i 2 år. Herregud. Minns fortfarande första gången jag träffade Kalle, inte ens en månad efter att dem blivit ett par.

 
Dagens video får bli denna.
Bara för att Leyla och Carro tycker den är så vansinnigt rolig. Och för att låten fastnar på huvudet.

Dagens bästa: Min och älsk's lå(åå)nga sovmorgon, det underbara vårvädret och min dagen till ära våriga och snygga outfit.

Crap
Crap from: Leyla

rödtröjan hahahaha :D

Crap from: Anonym

haha, den där är lite rolig :)

2008-02-20 @ 18:19:05
URL: http://colaburk.blogg.se
Crap from: Linda

det sög hästarsel att jag mådde dåligt, Men medicinen gör sitt för när jag började ta den hade jag inte ont längre. glömde ta en idag och idag har jag känt av magontet, men inte som förut. jag tänker inte glömma mer >.

2008-02-28 @ 04:38:04

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback