I long for you.

Fastän älsk och jag faktiskt kom i säng i vettig tid igår kväll, var jag trött som ett as när jag vaknade imorse. Stressade som FAN och kom i väg tio minuter för sent. Det första Linus sa när vi klev ut igenom dörren var:
"Titta, älskling! Det är vår! Solen skiner, fåglarna kvittar och gräset börjar bli grönt."
That made my day.
Skoldagen flöt på; redovisningen gick mot förmodan jävligt bra(!) så vi fick en massa beröm och smicker efteråt, Avin och jag satt ute i solen under håltimmen och gjorde klart en planering och pratade och skrattade. Vädret var fucking underbart. Vi pratade bland annat om att imorgon är det exakt två år sedan hon och jag umgicks med Linus för första gången. Vi blev lite nostalgiska.

Innan sista lektionen började satt vi utanför klassrummet och snackade minnen. Och fyfaan, vad vi skrattade! Vi har så jäkla många sjuka och roliga minnen tillsammans. Dem går inte ens att räkna. Herregud. Finns så mycket jag skulle göra vad som helst för att få uppleva en gång till, bara tillsammans med henne. Exakt såsom det var då.
Matten sög, men jag och Avin var så trötta att vi satt och skrattade åt allt. Haha..
Innan lektionens slut fick vi tillbaka matteproven och fan vad lycklig jag blev över att se ett stort jävla "IG" på skiten. Fuck it. Det är mitt andra IG, någonsin, under hela min skoltid. Så det sög. Men som mamma sa när jag berättade det: "Man kan ju inte vara bra på allt. Och du har ju faktiskt VG och MVG i allt annat." So true.

Älsk och jag har nu precis käkat pannkakor till middag och jag har ingenting som behöver göras. Typ. Det är underbart. Och ikväll är det Top Model-premiär! Fyfan, vad jag har längtat!
Linus: "Top Model-countdown: 2 timmar och tjugo minuter kvar.." HELL YEAH!


HELT JÄVLA UNDERBART!
Det finns inga ord som kan förklara hur mycket jag längtar efter sommar.
(Bilden är tagen utav mig, i augusti i somras, på landet.)
UNDERBART!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback