I never asked why.

Strax efter att jag publicerade gårdagens inlägg däckade jag i sängen, älsk likaså. Klockan var då inte mer än sju någonting, herregud. Vaknade till liv halv tio och insåg att jag missat första halvan av Top Model. Jag var arg och bitter en lång stund efter. Vid tio började den nya serien Women's murderclub, som vi slötittade och fan vad bra det var! Ska lätt bli mitt nya onsdagsnöje (tätt efter Top Model, såklart). Innan vi kom i säng hängde jag på nätet och Linus läste lite ur Snabba Cash. Efter lite mys, en massa vatten och migränmedicin (för min del) somnade vi runt ett.

Imorse vaknade jag helt förstörd, efter att ha drömt en massa obehagliga mardrömmar. I fucking hate it. Det sjuka är att alla nästan handlar om samma sak. My mind is freaking me out! Morgonen inleddes med personlig försäljning - sjukt oseriöst, följdes av naturkunskap - drygt som fan, och avslutades med långfilm på historian och religionen. Vi såg någon kinesisk krigsfilm, "Hero". Det var riktigt konstig, men innehöll en del vackra scener, ur en estetisk synvinkel då. När vi slutat mötte jag upp älsklingen för att åka hem. Fick ett sött sms från bästaste
Carro dagen till ära också. Hoppade av i Vällingby för fixa lite stuff och på vägen hem tog jag en sväng förbi mormor för att säga hej.

When I came home, pratade jag lite med mamma och sedan åkte Linus för att köpa hem middag till oss. Med sig hem hade han den godaste jävla avocadosalladen jag någonsin har ätit! Herregud. Vi åt tills vi stupade i sängen. Ikväll vankas mys (som alltid) och imorgon är det äntligen fredag och ingen är lyckligare för det än jag. Linus det aset är ledig, men inte jag. Inte ens det kan förstöra mitt glada humör. Efter skolan väntar mys och umgänge med Avin, alltid lika underbart och efterlängtat. Helgen innebär också att det bara är en vecka(!) kvar till sportlovet och jäävlar vad jag behöver det.
I övrigt har vädret var lika underbart idag som det var igår, så jag passade på att ha min skinnjacka på mig. Fucking lycka.


My forever favourite song. Lycka-lycka-lycka.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback