If I get you in the loop.

During the day har älsk och jag åstadkommit this: en sväng till Norrtälje. Köpte nästan ingenting av det jag hade planerat, utan bara lite nödvändigheter från Apoteket och ett par jättesöta örhängen. Vi promenerade runt i lite butiker och sedan tog vi en paus och satte oss ner på en litet och mysigt café och diskuterade vad vi skall försöka hinna med i veckan. På vägen hem lyssnade på vi musik på högsta volym och gjorde sjyssta moves, vilket resulterade i att vi till slut satt och asgarvade. När vi kom hem passade jag på att plugga lite, medan Linus spelade datorspel. Jag kände mig fantastiskt produktiv och nöjd över att jag inte skjuter upp allt plugg till sista sekund. Ikväll ska vi (förmodligen/om jag får som jag vill) ha ett Beck-marathon. Älska deckare!

Tomorrow ska älsk och jag åka in till Täby och spana på kläder och annat roligt. Eventuellt får vi sällskap av
Niklas och Carro också, vilket vore ytterst mysigt. Var ett bra tag sedan vi umgicks utan att festa, så det vore najs. Det känns som om jag behöver en helt ny garderobsuppsättning, med en massa våriga klänningar och topar och jeans och skor och väskor och smycken. Dock känns det också som om jag behöver cash. Alot. För fönstershopping är liksom inte min grej.


Fyndade även denna på skivan i Linus' morsas bil.
Nostalgi! Lika bra nu som då.
En parentes: Det skönaste i hela videon är bananbilen. Dock är det nog endast Avin som förstår varför.

Crap
Crap from: A

hahaha :D

2008-02-26 @ 11:13:22

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback