I'm almost done.

Jag vaknade döstrött imorse, fördrev lite tid framför datorn och kröp sedan ner i sängen igen för att väcka Linus. Morgonen har alltid varit vår bästa tid på dygnet. Väl uppe gjorde Linus frukost och jag bänkade mig framför Våra bästa år. Precis som alltid. Sedan spelade vi lite Guitar Hero och jag måste erkänna att det är förbaskat roligt - när man väl kommit i i det. Jag tycker att jag äger, fastän Linus slår mig tusen gånger om. Men, who cares?
Eftersom det var helt sjukt underbart vårväder idag, tog vi oss sedan ut på en lång och snuskigt mysig promenad. Hand i hand i solen. Det var nästan varmt och jag hade inte ens strumpor i mina vårskor. Och jag frös inte. Underbart.  En lång promenad senare och en jevla massa lyckokänslor satte jag mig ute på altanen, i solfånget, lyssnade på hög musik och pratade med Linda i luren. Linus gjorde mig också sällskap och vi drack varm choklad och myspratade. EUFORI, for real.

Frusna och snuskigt lyckliga tog vi en dusch tillsammans och sedan dess har vi spelat Guitar Hero och ätit glass. Har pratat en snabbis med Linda igen också. Hon ska nämligen göra mig och älsk sällskap ikväll och det ska bli jävligt mys. Hon är på väg och min mobil har mottagit en massa hata-döda-SL-sms, från henne, då hon satt fast mellan Råckta och Blackeberg i typ en halvtimme. Sådant är livet.

I love me.
Myself, i somras, på landet: Bara för att jag har hittat en massa vill-ha-glajjor, för att
Linda har tagit bilden och för att jag längtar vansinnigt mycket till sommaren.
Nostalgi, eufori, längtan. Finns det något bättre?

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback