Just the way I like it.

Yesterday firade Bromma Gymnasium 70 års-jubileum, vilket gjorde att vi nästan fick en ledig dag. Vi var där i två timmar; tittade på en kort film, käkade tårta och tittade på uppträdanden i aulan. Sedan fick vi gå hem. Älsk och jag åkte hem och käkade ännu mer tårta och några mackor till lunch innan vi åkte hem till landet. Jag somnade på vägen - seriöst?! Klockan var max ett och jag somnar. Är som ett litet barn vadfan. Vaknade till liv vid Brottby, där vi åkte den roliga vägen. Massa roliga gupp och sådant.

När vi kom hem mådde jag av någon anledning fett dåligt, mådde illa och hade ont i huvudet. Älsk bäddade ned mig i soffan där vi glodde på Oprah. Sedan somnade jag - igen. Håller säkert på att bli sjuk eller något. Vaknade efter ett par timmar och då käkade vi middag tillsammans med mamma Eva. Efter massa mat och prat gick älsklingen och jag upp till vår soffa med en varsin semla och tittade på TV. Jag bloggade och kollade på kläder på nätet och jag blev kär i minst hundra olika saker. Herregud. Det är bara cashen som fattas. Fukk.

Vi kollade på det senaste Prison Break-avsnittet och shit vad spännande det är. Vi orkar FAN inte vänta en hel vecka på nästa avsnitt, men what to do. Det suger hursomhelst. Efter det blev det lite massage och mys i sängen, helt underbart! Vi avslutade kvällen med te, mackor och 2½ Men innan vi somnade i soffan.



Jag är helt sanslöst förälskad i den här reklamen.
Ungen är så JÄVLA SÖT och så JÄVLA TUFF och jag blir så JÄVLA LYCKLIG av den.
U-u-u-u-u-u-nderba-a-a-a-r.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback