Kiss me here baby and go rest.

Älsklingen och jag vaknade riktigt tidigt på torsdagsmorgonen efter ett par ynka timmars sömn. Jag hade bestämt mig för att vara hemma från skolan, med tanke på att jag faktiskt inte mådde bra. Det tog dock emot som fan, eftersom min närvaro ligger på under 70%. Fyyfan. Plugget suger. Linus skjutsade hem mig innan han begav sig till skolan. Spenderade dagen framför TV:n och datorn. Inga konstigheter. Fick en del plugg gjort också.

Vid halv fem kom älsk hem och vi myste i sängen, där vi också käkade middag. Vi pluggade i flera timmar, han på något skevt teknikämne och jag skrev projektarbete, då preliminärmanuset skulle vara inlämnat today. Vi kom i säng runt halv ett efter ett 2½ Men-avsnitt, som vi sett typ tre-fyra gånger.



"They tried to make me go to rehab, I said 'no, no, no."
Amy Winehouse, everybody!


Crap
Crap from: Anonym

haha tack så mkt!


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback