Livet springer och jag hinner inte med.

Någonting som är helt vansinnigt jävla sjukt, är att jag tar fucking STUDENTEN om precis och exakt 115(!) dagar. Hallå? Det är fan ingenting! Avin och jag satt och spanade i min kalender igår och insåg att på sportlovets sista dag (den 2:e mars) är det endast HUNDRA (100!!!) days till utspringet. Alltså, jag vet fan inte vad jag ska säga.
Det känns så jäkla underbart och bra och roligt och det pirrar i magen när jag tänker på det och herregud vad jag längtar, men samtidigt känns det scary som fan. Om 115 dagar är jag ARBETSLÖS. Jag är inte längre student, utan fucking arbetslös. Jag gillar inte det ordet, at all. Stressen börjar smyga sig på, måste jag säga. Jag måste kirra jobb och jag måste bestämma mig för vilken linje/inriktning jag ska plugga vidare på högskolan. Bråttom?! Det kan man lugnt säga.

Crap
Crap from: Leyla

Jaoo, och då ska vi cykla bakom flakom :D

Crap from: Jessi

Flakom! :D HAHAH!

2008-02-19 @ 11:53:54
URL: http://fallingawaywithyou.blogg.se
Crap from: Leyla

jag mena flaken :(

2008-02-19 @ 11:54:15
URL: http://leylaa.blogg.se

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback