Spider-pig.

Yesterday: Sent på torsdagskvällen messade Avin mig och frågade om jag kom ihåg att vi skulle på studiebesök på fredagen. Of course I did'nt. Så det var tur som FAN att hon hade koll på läget. Så igår morse skjutsade Linus mig till Abrahamsberg, det är liksom på vägen, där jag mötte upp Avin vid kvart över åtta. Tog tuben in till centralen och sedan vidare ut till Östermalmstorg, där Armémuséet tydligen ligger. Vi som saknar lokalsinne irrade runt ett tag innan vi till slut frågade en man om vägbeskrivning. När vi kom fram möttes vi av vår mentor och tre (3!) classmates. Herregud. Vi skulle varit typ tjugofem (25!) där. Vår "guide" trodde att vi skämtade när vi sa att vi antagligen inte kommer att bli fler.
Under dem följande timmarna droppade det in några fler och vi spelade rollspel. Min tanke var typ: Okaaay, har jag kommit fel??. Runt tolv var vi äntligen färdiga och jag var fett nöjd över att veckan var avklarad. Avin och jag åkte till skolan för att hämta lite grejer och på vägen började vi (av någon anledning..) att Blondinbella. Haha.
Vi hade livliga diskussioner och fan vad vi skrattade. I backen på väg upp till plugget kom vi på oss själva med att nästan springa medan vi pratade och diskuterade. Vi var så inne i det vi pratade om att vi inte ens märkte hur fort vi gick. Vi fick oss ett gott jävla skratt i alla fall. Därefter åkte jag till Vällingby där jag fixade en hemlis till älsk. Förälskade mig i ett  par skor, en väska och ett skärp lyckades jag också med innan jag promenerade hem. Hann slänga i mig ett par mackor och starta datorn innan Linus kom hem och beordrade mig att packa ihop mina saker. På vägen hem till landet köpte vi El maco Chicken (YUMMIE!) och lyssnade på våra favoritlåtar. Jag var på fett bra humör. Somnade dock när vi kom hem och Linus pluggade. Kvällen spenderades i soffan framför filmen "We own the night". SÅ JÄVLA BRA. Innan vi kom i säng duschade vi och tittade på 2½ Men.


Bäst!
Egentligen avskyr jag Simpsons, men det här är faktiskt JÄVLIGT roligt.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback