This is for you.

Dagen har i stort sett varit lika meningslös som gårdagen. Jag skolkade första lektionen, hade svenskaprov som gick oväntat bra, fick tre uppgifter att göra i matten för att få ett G på det senaste momentet. That's it, ungefär.
Efter skolan tillbringade jag 10 iskalla och blåsiga minuter utanför skolans entré i väntan på att Linus skulle komma och plocka upp mig. "Det tar tio minuter att åka!" Jag sade åt honom att åka tjugo minuter innan jag slutade, men fick ändå vänta tio minuter efter. Hmm, hur är det möjligt? Söt är han i alla fall som hämtar mig. Every single day.
På vägen kom vi fram till att vi var extremt godissugna, så vi stannade i Vällingby och sprang in på Coop där vi köpte smågodis för 35 spänn. Lika mycket glädje som ångest. När vi kom hem slängde jag mig på sängen och läste boken "Svindlande höjder" - en extremt dryg och trist bok - men som måste läsas. Älsk och jag har även hunnit med att äta middag i sängen, kollat på högskolekurser och så har jag läst lite ur "Snabba cash" - jag är fast.
Nu om en liten stund börjar Top Model och sedan Women's Murder Club (älska onsdagar!), så nu ska jag joina älsk i sängen och snaska på godis. Love it!

Under dagen kom Carro och jag
att diskutera framtiden, efter gymnasiet. Vad ska vi göra då? Hon var inne på att plugga vidare direkt - "Så att man har det gjort, liksom." Jag har länge velat fram och tillbaka huruvida jag ska plugga vidare direkt eller inte och har den senaste tiden faktiskt varit inne på att först jobba ett år och tjäna lite cash. Men efter vår diskussion är jag jävligt tveksam. Det vore jävligt sjysst att få en massa cash och leva lite som man vill ett tag, men samtidigt är det skönt att ha studentlivet överstökat. Jag kommer lätt i på dem flesta kurserna/utbildningarna med dem betygen jag har, men frågan är bara vadfan jag ska läsa. Morsan och farsan tjatar på mig också. Tror inte att jag kommer plugga vidare efter att ha fått mersmak på jobb - lön.
Varför måste allting vara så jävla komplcerat?

During math:
Avin:
"Varför måste alla killar se så jävla gay ut? Det är inte ens snyggt!
Jessi: "Nä.. man skulle lika gärna kunna bli lesbisk. Snart ser man ändå inte skillnad på det manliga och det kvinnliga könet." Vi kom på att det var en bra lösning.

Dagens bästa: Min fruktansvärt snygga och coola och annorlunda och färgglada och våriga och perfekta klänning som jag haft på mig idag. I den och skinnjackan är jag lätt snyggast i hela fucking universe!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback