You can't be like me.

Latest pics on my mobile:

  
På bild syns: Endast myself. Tagna: Under eftermiddagen den 22:a januari. Plats: I skolan.
Jag väntade på Linus och roade mig med att posa och göra fula miner framför kameran. Heh.


  
På bild syns: Jojjo och myself. Tagna: Runt 20.00 den 1:a februari. Plats: På tuben.
Jag, älsk och Jojjo var på väg in till stan för att fira Carro's 18-årsdag. Jag var bitter över att jag glömt digitalkameran hemma, så jag passade på att knäppa ett par bilder med mobilen istället.


   
På bild syns: Älsk och myself. Tagna: Today runt halv fyra-tiden. Plats: Utanför my place.
Älsk och jag var på väg hem från skolan och jag var helt lyrisk över vårvädret, så jag fick för mig att jag ville föreviga just denna stund.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback