You could have overcome all this.

Dryg och trist dag idag igen. Like fucking always. Jag är stolt över mig själv som var närvarande på dagens samtliga lektioner. Hurra på mig! My beloved Avin och jag fördrev förmiddagen med att driva med Leyla.
"Vad har vi nu? Religion eller historia?" "Din mamma!"
Vi är fett tråkiga, jag vet, men vi skrattade så att vi grät. Jag och Avin, alltså..
Sedan älsk och jag kom hem, för en sisådär två och en halv timmar sedan, har jag legat och läst "Snabba Cash" och Linus har suttit här, skrivandes på en inlämning. Till middag blev det våfflor med jordgubbssylt och grädde - our favourite! Jävligt gott, men ack så onyttigt.


 
Jag bara älskar den här fantastiskt underbara låten. Rösten, rytmen, texten, allt.
Så förbannat jävla bra.

"I believe your love, I breathe your love
Like the air in the morning
I sleep your love, I salute your love
And I can't get away."


Dagens bästa: Endast EN(!) skoldag kvar innan sportlov. Ingen behöver lov mer än jag. Och imorgon väntar en lunchdate med bästaste Carro. Som jag längtar!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback