Cause our lips can touch.

Jag svär på att det var vår ute när jag vaknade imorse.
Linus och jag tog oss en sovmorgon och åkte in till skolan vid elva. Solen sken såinihelvete, så man såg inte ens ut igenom bilrutorna. För första gången på hur länge som helst somnade jag inte på vägen in och jag är säker på att det var solens förtjänst. Man blir så jävla mycket piggare och gladare av lite solljus. Linus lämpade av mig vid skolan, för han var ledig. Fukk. Stressade upp för att lämna in vårt änglaarbete innan deadline och vidare till gympan, vilken jag kom en halvtimme för sent till. Yäss. 
Vi spelade spökboll och jag lyckades gå därifrån med en stukad fot, ett knullat finger och en jag-var-säker-på-att-den-var-bruten-handled. Fyyfan.  

Efter lite skvaller och umgänge med Leyla hade jag en kort (men för jävlig) naturkunskapslektion. Jag fattade noll. Fick sluta tidigare och jag struntade i den sista lektionen. Medan jag väntade på att Linus skulle komma och hämta mig började jag promenera ner till Abrahamsberg I SOLEN. Det var så jävla underbart och jag fick årets första vårkänslor. I januari. FETT skevt. Det var hur som helst helt sjukt härligt och jag nynnade och var allmänt glad. Dagen till ära hade mina klänningar kommit också, vilket gjorde min redan underbara dag even better.
Efter lite utomhustime kom Linus och vi åkte hem till Vällingby för att hämta mina klänningar. HEELL YEAAAH!
Nu är mitt liv komplett. Har köpt massor av snygga klänningar den senaste tiden och jag är så jävla lycklig.

Så fort vi kom hem slängde jag av mig kläderna och hoppade i mina nya älsklingar och FAN vad snygg jag blev. Linus höll såklart med. YÄSS. När min lyckoeufori lagt sig lite, käkade vi middag och sedan tränade vi. Vi ska bli snyggast i stan. Vi ska börja träna och bli riktigt fräscha och jag funderar på att tona håret. Och kanske solduscha. Eller börja sola igen. (TRALALA. Jag är FETT lycklig!)

"Now there's no place else I could be, but here in your arms."

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback