Det är så logiskt, alla fattar utom du.

Jag svär på att jag aldrig har varit så trött som jag var igår. Tre timmars sömn är inte riktigt min grej.
Jag satt hemma hela jäkla dagen och skrev klart en massa artiklar och skolarbeten. Jag kände mig fantastiskt duktig. Vid halv fyra kom Linus äntligen hem och det var helt underbart. Bara efter någon timme saknade jag honom helt vansinnigt mycket. Det är sjukt. Vi myste framför TV:n ett slag innan vi käkade middag.
Sedan var vi tvugna att åka hem till landet, för att jag hade varit ett sådant jävla ASS att jag glömt en massa viktiga och livsnödvändiga saker. Somnade i i bilen och vaknade av att Linus satt och sjöng. (Älskling!)

När vi äntligen kom hem mös vi ner oss i soffan och tittade på TV. Och jag skrev klart en filosofisk analys av en film. Hell yeah. Hela kvällen låg vi i soffan och kramades och tittade på TV och hängde på Internet. Vår nya grej är att både mysa, titta på TV och surfa samtidigt. I soffan. Helt nördigt och meningslöst, men fett äg. Vi gjorde massa quiz på Facebook, glodde på en massa snygga kläder (mina klänningar!) och hängde på MSN. 
Vi käkade krispiga finnar (helt utsökt!) och drack te, innan vi bäddade ner oss i sängen för att avnjuta ett par My Name is Earl-avsnitt. Vi hann igenom den första halvan av det första avsnittet innan jag distrherade älsklingen så till den grad att vi pausade och mös en stund istället. Ett litet slag senare tittade vi klart på sista halvan och släckte sedan och somnade vid tre.

En sak som suger är att det inte kommer några nya 2½ Men-avsnitt. Manusförfattarna i USA har tydligen gått ut i någon jävla strejk. Herregud. Inte ens några nya Prison Break-avsnitt kommer. Det har vi väntat på i flera månader nu. Vi har ju snart sett klart samtliga säsonger. FETT SYND.
Älsk och jag har abstinens.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback