Do you know what you've started?

Just nu sitter jag hemma och är förkyld. Efter att jag knappt överlevt den första lektionen bestämde jag, efter en snabb överläggning med mig själv, att det var bäst att åka hem och vila. Därav faktumet att jag nu sitter här.
Jag har massor att göra; plugga till matteprovet (lycka till!), skriva projektarbete (...), börja läsa på en bok samt bli frisk. 

Min helg var mycket mysig och såg ut ungefär som alla andra helger. Me like.
På lördagen myste jag och älsklingen i soffan hela dagen där vi tittade på TV, 2½Men., pratade, skrattade, pussades och kramades. U-n-d-e-r-b-a-r-t.  På kvällen tittade vi på det senaste Prison Break-avsnittet - vi sitter som på nålar! Så jävla bra och så jävla spännande. Det suger att det bara kommer ett nytt avsnitt varje vecka. Efter det låste vi oss på vårat rum och myste, gav varandra massage och skämde bort oss själva. Därefter tappade vi upp ett skumbad och det var ljuvligt. Vi kom fram till att våra kroppar måste må jävligt bra utav först träning, sedan massage och slutligen ett varmt och avkopplande bad. Yäss.
Under dagen piffade jag till min snygga(!) manikyr också, men det suger att naglarna håller på att gå av. Så fort jag får pengar ska jag göra en nagelförlängning, så att jag slipper sådant där skit.

Igår vaknade vi sent, käkade toast framför TV:n och sedan gick vi en kylig, men ypperligt mysig promenad i skogen. När vi kom in igen duschade vi och sedan pluggade jag på matten. FYFAAN! Hata-hata-hata.
På kvällen myste vi i soffan och kom inte i säng förrän vid halv ett.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback