Give me more.

På nästan precis tre timmar har jag; duschat, rakat benen, gjort en hårinpackning, noppat ögonbrynen, städat undan i vårat rum, sorterat bland alla kläder, ringt och kollat om dem hade några tider för min nagelförlängning - det hade dem inte. Fukk. Får vänta tills nästa vecka. Samt slagit upp matteböckerna, men jag fattaar ingenting så jag bestämde mig för att vänta tills Linus kommer hem.

Nu ska jag lägga mig i sängen, fastän jag borde studera och vara ambitiös. Jag är fett sur över att dem inte hade några tider som passade, jävla hora. Vill ha mina naglar NU. Helst idag. Funderar på om jag ska kolla på ett annat ställe, om dem har några tider lediga på torsdag, men hon är dyrare. Hmm. Jag hatar det här!

Och hungrig som ett as är jag också, men måste vänta på att Linus kommer hem, så att vi kan käka tillsammans. Han är tydligen på väg nu. Äntligen.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback