In other words, I love you.

image246
Slänger in en bild på min bästaste Linda.
Den stackaren ringde igår och lät helt förstörd. Hon har precis genomgått en mindre operation och ligger hemma och har ont. Jag tänker på dig!
Dessutom fyller hon nitton(!) (helt sjukt! vartfan tar tiden vägen?!) i övermorgon.
Och hon är snygg och nyklippt i ny frisyr.

JAG ÄLSKAR DIG!

"Det är en omättlig kärlek jag hyser för dig. Inte ens hela universum skulle kunna ge tillräckligt med utrymme för min kärlek till dig. Det är hur jag kan beskriva det som närmast i ord."


Det är helt sjukt (och underbart!) att vi snart delat sex (6!) år tillsammans.

UNTIL THE END OF TIME.

Crap
Crap from: the one

orka att jag sitter å gråter din mupp

2008-01-10 @ 14:25:51

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback