Sweet is the smile that paints your lips.

Update: Linus kom hem runt halv fyra och pussade på mig och försökte hjälpa mig med matematiken. Det gick åt helvete. Så arg som jag var för någon timme sedan har jag inte varit på länge. JAG HATAR MATTE! Fyyfan.
Ringde tillbaka till nagelstylisten och bokade in en tid på torsdag i alla fall. YÄSS! Jag är fett lycklig just nu. Yässyässyäss! Carro var söt och skickade ett mms föreställande en fotoram på hennes vägg, med en bild på the two of us. Älskade Yster.

Now: Tänkte lägga mig och titta på TV och kanske (men bara kanske) plugga lite hemuppgifter. Får se om mitt humör pallar med det. När Linus har pluggat klart ska vi mysa-mysa-mysa. Det behöver jag.

image273
Det här fotografiet pryder numera Carros vägg.
Hon tyckte den var snygg. Det tyckte inte jag.


Crap
Crap from: Yster

du är assöt ju! lilla sweetnose.
ses på fredag ;)

2008-01-29 @ 21:21:45

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback