You're gonna have to remove me.

Fredagen blev en mysig dag.
Älsk var snäll och skjutsade mig till skolan, fastän han började nästan tre timmar senare än mig. (Han började när jag slutade.^^) Trots det lyckades jag komma för sent, men det var skönt att bara ha en kort mattelektion. Heh.
Dagen slutade vid elva, så då åkte jag och Avin till Vällingby för att promenera runt samt inhandla lunch. Avin kirrade lite smink och sedan köpte vi med oss kinamat hem.  Hell yäss.

Vi bänkade oss i mitt vardagsrum där vi förtärde en helt utsökt kinabuffé och tittade på Våra bästa år. Vi pratade och skrattade och tog igen lite förlorad tid. Var så jäkla längesedan vi två umgicks med avsikten att just bara umgås för nöjets skull, så det var asmysigt. Vid två stressade vi hemifrån, efter att jag först varit tvungen att springa hem till min moster, där min mor befann sig, för att hämta hemnycklar eftersom Linus hade mina och dessutom sprungit hem för att jag glömt pengar. Fyyfan.

På tunnelbanan pratade vi om otrohet och andra viktiga saker, innan hon klev av vid Abrahamsberg. I Stora Mossen klev älsklingen på och sedan fortsatte vi till Fridhemsplan där vi bestämt att vi skulle avverka ett par svettiga timmar på gymmet. Vi hade väldigt roligt samtidigt som vi körde slut på våra kroppar. Två och en halv timme senare gick vi därifrån och varenda muskel i min kropp skakade av ansträngning. YÄSS!

Vi åkte tillbaka till Stora Mossen där vi hämtade bilen och sedan åkte vi hemåt. Käkade mackor och packade och åkte därefter ut till landet. När vi kom hem hit, kollade vi på Let's Dance, åt middag och sedan somnade jag medan Linus tittade på någon film.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback