You're so mine.

Såhär pigg och glad har jag inte känt mig på evigheter. Dem senaste veckorna har jag däckat så fort vi kommit hem från skolan. Fyfan. Men i natt så sov jag hela åtta timmar, vilket både min kropp och mitt psyke behövde. Yäss.
Dagen har varit bra, förutom att jag glömde min mobil imorse, att det är fucking snö ute (jag hade min skinnjacka idag i protest!), att jag har en lå(ååå)ng dag framför mig imorgon (8-16, FYFAAN) och att jag måste skriva någon jävla "Jag är bra-bok" tills imorgon bitti.

Om fyrtio minuter ska jag gå ner och klippa barret och jag är fan lite pirrig. Är livrädd för att det ska bli för kort, men jag måste verkligen klippa igenom skiten. Det har liksom redan börjat strejka. Jag har självklart haft en bra hårdag idag också, vilket inte hänt for ages, men så är det alltid den dagen man ska klippa sig. Så egentligen vill jag inte.
Imorgon har jag tvingat mamma att köpa hårfärg också, så imorgon kväll ska det färgas och jag ska bli ännu snyggare. Hell yäss.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback