Wish you were here.

I onsdags kväll begav älsk och jag oss ut på en lång och uppfriskande joggingtur i skogen. Vi kände oss fantastiskt duktiga. Och det var nice som fan. Vi har varit förbannat duktiga vad gäller vår nyttiga och hälsosamma kost, ändå fram till i natt. Vi har käkat soppor och sallader och det har känts jäkligt bra. I natt sprack det dock när vi krökade och dessutom tryckte i oss Donken-käk in the middle of the night. Men äsch. Vi tar igen det en annan gång.
Efter joggingturen tog vi en lång och skön dusch innan vi kröp ner under täcket i soffan och myste tills vi gick och lade oss.

I torsdags åkte vi efter frukosten upp till Malmen för att sola och bada. Jag lyckades jobba tillbaka lite av min bränna, men jag är långt ifrån pleased. Jag vill vara brun, jättebrun vill jag vara. Det var hur som helst mysigt och vi lekte och myste i vattnet. Me love summer. Oh, I do. Flera timmar senare åkte vi hem, slängde ihop en tonfisksallad och satte oss ute i det gröna och käkade. På kvällen hade jag migrän så det blev ingen joggingtur för vår del. Istället åkte vi i sista sekund in till Flygis och köpte lite frukt. På kvällen gjorde vi det vanliga: myste i soffan framför en massa serier.

Yesterday åkte vi in till stan för att uträtta ett par viktiga ärenden. Efter en snabb sväng hemma för att hämta lite kläder åkte vi tillbaka till landet. Linus släppte av mig hemma och drog sedan iväg till Lina. Jag ringde Carro och usch vad jag saknar henne. Vi uppdaterade varandra och pratade och skrattade och bådas batteri tog slut. Mys som fan.
En stund senare kom Niklas förbi och gjorde mig sällskap. Vi åkte hem till hans polare för att hämta öl och sedan tillbaka hem igen. Någon halvtimme senare kom Linus i sällskap av Tobbe och Lina hem och jag och Niklas sprang och gömde oss. Men precis när de andra kom upp ringde hans mobil och vi blev avslöjade. Haha, det sög.
Därefter slog vi oss ner ute på altanen och drack öl, vin, romgroggar och tequila. Jag tog det jävligt lugnt för att minimera risken att få migrän. Jag har ju gjort research angående utlösningsfaktorer för migrän och alkohol är en stor. Värst är vin, cider och öl. Och det enda jag brukar dricka är just cider och vin, så jag är ganska körd. Men nu har jag i alla fall fått det svart på vitt, att det är alkoholen som framkallat migränen många gånger. Tipset är att dricka sprit, då det ska fungera bättre, så jag får väl köra på det.
Runt tolv-tiden åkte grabbarna in till Donken för att köpa käk, medan Lina och jag stannade kvar hemma. Vi pratade och det var bra och mysroligt. När grabbarna kom hem tryckte vi oss käk och fyfan vad gott det var efter flera dagar med soppa och sallad. Jisses.
Resten av natten drack vi, pratade, skrattade och lyssnade på musik. Lina pressade återigen Disney-låtar. Vid fyra-tiden cyklade (!) Tobbe och Lina hem (Niklas hade åkt ett par timmar tidigare) och Linus och jag städade lite och hoppade sedan i säng. Vi somnade dock inte förrän vid sex.

(Jag tog för ovanlighetens inga bilder under kvällen, utan Lina agerade kvällens fotograf, så bilder kommer förhoppningsvis.. I sinom tid.)


Crap
Crap from: Annie

synd att inga bilder kom upp. Men dem kommr nog snart


Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback