Nobody said it would be so hard.

Le monday spenderas hemma på landet, då jag mådde som ett as. Jävla fittförkylning. Vi myste i soffan, tittade på TV, SATC och Vänner. Efter en lång och snuskigt mysig kvällspromenad, då vi pratade om när vi träffades (nostalgi!), slog vi  oss ner i soffan och dipade chips. Så mys. Många timmar, mycket mys, ett par Vänner-avsnitt och massa chips senare gick vi ner och borstade gaddarna och hoppade i säng.

Yesterday åkte vi, efter en frukost, en dusch och uppfräschning, in till Täby Centrum. Jag fyndade ett par förbaskat tuffa och snygga och annorlunda skor på rean och ett nytt rosa nagellack. Ett par timmar senare drog vi därifrån och åkte till älsk's jobb, för att köpa en ny mobiltelefon till mig. Det var kärlek vid första ögonkastet. Den är snuskigt snygg, men jag ogillar menyerna skarpt. Färgen doesn't pleases me at all. Och man kan inte byta. Men sådant är väl livet. Därefter drog vi hem till my parents för att hämta lite saker vi glömt och sedan stressade vi hem för att kolla på Allsång på Skansen. Så jäkla mysigt. Middagen käkades i soffan och resten av kvällen försökte älsk lista ut ett sätt att fixa menyerna på min nya mobil.  Utan framgång då. Vid halv tre kröp vi ner i sängen och myste och tittade på ett Vänner-avsnitt. Vi slocknade och vaknade vid 05.30. Vi somnade om som två stockar.


Snuskigt snygg va?

Right now: Vi vaknade till liv för en halvtimme sedan, efter åtta timmars välbehövlig sömn. Förkylningen sitter fortfarande i, men det känns som om jag är på bättringsvägen. Tackar för det.
Vad som händer today har jag inte en aning om, men ikväll ska älsk och jag ta en lång joggingtur, för igår startade vårt nya liv. Vårt nya, hälsosamma och friska liv. Nu är det att ta i med hårdhandskarna som gäller. Vi ska bli snygga, smala. starka, friska och pigga. Jag är taggad till tusen. Håll tummarna för oss.
Nu ska vi äta frukost!

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback