Du bara sitter där och tittar på.

Good fucking morning. Kom precis hem. Linus släppte av mig hemma hos mina föräldrar och drog sedan vidare till jobbet. När jag kom hem tryckte jag i mig mitt penicillin och käkade sedan ett wienerbröd till frukost. Heh.
Ligger i sängen och lyssnar på nostalgimusik och det gör mig både glad och ledsen. Jag fylls av mängder med känslor och jag vet egentligen inte om jag ska skratta eller gråta. Det vet jag nästan aldrig nu för tiden. Det känns som om jag har ramlat tillbaka till det förflutna och ibland vill jag bara slita ut alla mina tankar och känslor och bara leva här och nu. Men det går inte. Hur mycket jag än vill och försöker. Life sucks.
Det är så snuskigt varmt ute, så att jag inte ens vill gå ut och "njuta" av skiten. Fyfan. Lagom är alltid bäst, och nu är det ta mig fan FÖR varmt.
Idag tänkte jag istället ta tag i lite saker som förblivit ogjorda: fundera och besluta mig huruvida jag skall ta min högskoleplats på ekonomiprogrammet eller inte; sortera och fixa bland en massa foton; blogga ikapp lite; söka jobb; maila jobbet angående min garantilön i början på månaden; få tag på Carro P angående vår date i helgen och slutligen rensa upp bland alla mina tankar.
När allt detta är klart hoppas jag på att klockan hunnit bli tillräckligt mycket för att Linus ska ha slutat jobbet. Då bär det återigen ut till landet för en sista natt där ute på typ evigheter. FAN, vad jag inte vill börja jobba.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback