Once you know there was never an honest word.

   

Le saturday
började vid tolv-tiden, då älsk och jag kände att det var dags att kliva ur sängen och försöka käka något. Vi slog oss ner i soffan på nedervåningen med ett paket havrekuddar som vi tryckte i oss. Världens bästa återställnings-käk. En kort stund senare somnade vi i en varsin soffa. Några timmar senare vaknade vi och jag mådde fortfarande illa efter migräntabletterna. Vi båda var trötta som aldrig förr. Vi lyckades efter många om och men släpa oss ut för att ge kaninerna käk och för att vattna växthuset. Framåt eftermiddagen åkte vi in till Norrtälje och tjackade mängdes med pommes frites, som jag varit sugen på hela dagen. Sedan handlade vi lite käk inför kvällen. När vi kom hem vilade jag en stund i soffan, innan vi tog en dusch och började fräscha till oss lite.
Runt sex-tiden anlände Niklas till our place och en stund senare även Tobbe och Segel. Jag var så trött att jag höll på att somna vid köksbordet. Vi grillade och käkade god mat, snackade, drack (jag och älsk höll oss däremot nyktra), rökte pipa och hade det trevligt.
Framåt två-tiden var Niklas och Segel lite salongsberusade och fett pepp på att dra ut på krogen. Efter en del diskussioner fram och tillbaka beslutade dem sig för att dra ut i Norrtälje. Linus och jag skjutsade därför in dem och Niklas satt och sjöng (läs: skrek)  i mitt öra hela vägen in. Och jävlades och mobbades, haha. Väl inne i Norrtälje kramade vi grabbarna hejdå och vi kramade Segel lite extra hårt eftersom han drog till USA idag. Han skall vara borta någon månad, den lilla skiten. Sedan åkte vi hem i nattdimman och efter lite uppröjning myste vi ner oss i sängen med datorn för att plöja ett Vänner-avsnitt, men vi somnade typ dirr.
Kvart i fem på morgonen vaknade vi av att Linus mobil ringde och att det bankade på dörren. Det var Niklas och Segel som skulle hämta något. Det enda jag minns av deras besök var att Niklas sade: "Jag ska fan gå upp och väcka Jessi!" Varpå Linus hade sagt typ nej och då hade Niklas frågat om jag var full. Haha. Sedan somnade jag och vaknade igen någon gång på söndagförmiddag..


My company for the evening: Tobbe, Segel, Linus och Niklas.
Fett heta, eller vad säger du?

    

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback