Everybody dance now.

Halv sex imorse ringde mitt alarm och jag var så förbannat trött. Var på jobbet prick 06.45, hade morgonmöte och satte sedan igång att jobba. Det har SÅ INTE varit min dag idag. Allt har gått åt fanders; jag har fått ett stort jävla köttsår på benet (jag höll på att börja gråta!), fyra av mina långa och schygga naglar har antingen spruckit eller gått av helt, jag är förkyld som ett AS, mina fötter är på väg att kapitulera.. Ja, you name it.
Men.. JAG HAR SEMESTER NU! Hallelujah. Tack och lov. Som jag har längtat efter dessa tre veckor. SEMESTER, baby, SEMESTER! Kom att tänka på det idag, att jag har semster, inte sommarlov, utan fukking semester. Hur sjukt är inte det? Never more sommarlov liksom. Typ.


De har pressat den här på jobbet idag. Och den må vara gammal, men SATAN vad bra den är.


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback