I know this is where I want to be.

Right now ligger jag helt jäkla död i sängen och jag är så omänskligt trött, men jag vågar inte blunda för då somnar jag. Garanterat. Precis som föregående två dagar har jag spenderat dagen på jobbet. Slog mitt tidigare rekord - fyra (4!) ton (TON!). Jag är fan bäst. Kvart i fyra kom min underbara och älskade Linus och hämtade mig. Vad skulle jag göra utan honom?
Vi har precis käkat en smaskig dinner och nu tänkte jag göra honom sällskap och glo på TV. Känns som om jag kommer att somna dirr. Haha, det här är inte okay. Inte någonstans. GE MIG HELG!


"Du är min halva. Och jag är din halva. Bara din halva."

To do:
överleva två arbetsdagar (och två veckor till..); söka jobb; fundera och väga för - och nackdelar med att börja högskolan i höst; organisera här i vårat rum (vi hittar aldrig det vi letar efter..); måla naglarna (de ser inte okay ut längre - det blir helgens projekt); maila jobbet (som jag fortfarande inte kommit för mig att göra..); övningsköra; hämta ut ett recept; ringa och boka tid på ungdomsmottagningen och börja spåna på en fölsispresent till älsk.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback