I can't forget the day I shot that bad bitch down.

Right fucking now: Har precis kommit hem från en veckas (fyra nätters) tältsemester ute på Gräsö. Jag har spränghuvudvärk, är oseriöst trött och sliten och är i stort behov av en lång och uppiggande dusch. Ikväll ska älsk och jag bara ta det lugnt och vila framför TV:n. Precis vad vi behöver.
En vecka kvar av semestern och jag börjar få ångest. Bah, vad tiden går fort. Men men, vädret har varit fantastiskt och jag har blivit förbannat brun. Solbränd så in i helvete. Har nog aldrig tidigare varit såhär brun. Jag är så oförskämt nöjd. Linus: "Fan, vad brun du är! Du är inte lik dig själv när du är sådär brun!" Hell yäss.
Ett inlägg om veckan på Gräsö kommer när jag orkar och har tid. En sjuhelvetes massa bilder väntar också på att publiceras. I sinom tid, baby, i sinom tid.
Dags att hoppa in i duschen!


Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback