600 dagar, älskling.


Pic tagen för en vecka sedan.

Makes me happy: För exakt 600 dagar sedan blev två människor en. För exakt 14 400 timmar eller 864 000 minuter eller 51 840 000 sekunder sedan blev Linus och jag tillsammans. Idag har vi levt 600 dagar av våra liv tillsammans.
I drygt nio månader har vi bott tillsammans, sovit varenda natt ihop, gjort allting tillsammans. Vi har varit förlovade i 53 dagar och jag har aldrig någonsin under mina nitton levnadsår mått såhär bra. 

 

Och jag är sådär förälskad som man bara blir en gång i livet,
sådär kär som man aldrig någonsin kan bli igen,
för jag älskar Dig såsom man bara älskar sitt livs kärlek.


Pics tagna för en liten stund sedan.

Älsk sätter ord på mina känslor dagen till ära:
"Älskling, du är mitt livs enda riktiga kärlek. Och vår kärlek kan inte jämföras med vanlig kärlek här i världen. För jag vet, att om 50 år kommer vi fortfarande älska varandra lika mycket som idag. Om inte mer. För du och jag är för evigt älskling. Jag älskar Dig. Bara Dig."

Och jag känner precis likadant, älskling.
Och det är på Riktigt.
På Riktigt med stort R.




Crap
Crap from: Älschklingen

Ååh älskling, vad fint du har gjort :)

Det blir så fint när du fixar med bilder och så :)



Jag älskar Dig. Mer och mer för varje dag. Och jag kommer älska dig i många, många dagar framöver.

Så många att man inte kan räkna dem.

Du är finast!

Crap from: Carro

åhh man blir helt lycklig när man läser :D



JAG SAKNAR DIG!!

2008-07-11 @ 14:06:21

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback