'Cause now you're gone.

What's happened lately? I lördags hade jag en hel dag bara för mig själv, då jag uträttade saker som blivit liggande och pysslade om mig själv (välbehövt!), på kvällen åkte älsk och jag ut till landet - vi tog ett kvällsdopp i solen (lovely!) och på kvällen käkade vi god mat och myste i soffan; söndagen spenderades tillsammans med min favorit ex-classmate Carro - det blev en tre timmars lång fika i solen och det var mycket mysigt; igår var jag tillbaka på jobbet och det var olidigt, när jag slutat mötte jag upp bästaste Carro i Vällingby - vi shoppade (jag köpte två klänningar, hon ett par linnen och födelsedagspresenter till pojkvännen), sedan köpte vi en varsin glass, slog oss ner på en bänk, myste, pratade och tog massvis med foton - hur jäkla mysigt som helst; idag har jag spenderat åtta fruktansvärda timmar på jobbet och för en liten stund sedan kom Linus och jag in från en vannsinnigt efterlängtad och mysig promenad.


Du & Jag.

I övrigt
går mitt liv just nu endast ut på att överleva dagarna på jobbet. Jag hatarhatarhatar det och skulle helt klart göra anything för att slippa gå dit. Gosh, positivt tänkande Jessi! Bara tre arbetsdagar kvar och sedan är jag ledig lördag, söndas OCH måndag. Linus är också ledig på måndag, så jag längtar. En hel dag tillsammans.. shit vad jag behöver det just nu.

Crap

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback