How can I make you feel this way?

Right now: Ligger hemma, börjar inte jobba förrän vid tolv. Ska försöka fixa så att jag bara jobbar halvdag, för Carro fyller ju 21 bast idag. Grattis! Ska försöka hinna förbi en sväng och gratta.
Det är vansinnigt varmt här inne och jag känner att jag snart kommer att avlida om jag inte gör något åt saken. Är förbannat trött efter att ha haft jour i tre dagar nu. Det innebär att jag skall vara tillgänglig för arbete som antingen startar 06.45 eller 09.00. Idag är ett undantag, De ska kunna ringa mig minst en timme innan och säga åt mig att dra till jobbet. Oberservera då att jag måste vara vaken och beredd på att de ska ringa redan vid 05.45. I onsdags och igår blev jag ledig, men får betalt ändå. Bangar inte. Det är inte så illa att ligga hemma eller gör vadfan man vill och få betalt för det. Hell yäss.
Jobbar hela helgen, men jag ska väl inte klaga. Får jävligt bra betalt med tanke på OB:n. Och efter helgen väntar långledigt för mig och älsk. Tre veckor att spendera precis hur vi vill, var vi vill, med vilka vi vill. Fett nice.

En parentes: Om sex ynka dagar har älsk och jag varit ett par i 600 jäkla dagar. Jag var bara tvungen att nämna det, för jag tycker att det är så sjukt. Sexhundra dagar liksom. Hej & hå.


KÄRLEK!

Crap
Crap from: Carro

Jag hoppas du kan komma. Vill träffa dig och så måste du ju få se min nya fina klänning! :)

2008-07-04 @ 10:53:07

Kommentera, kompis!:

Name:
Remember me?

Your e-mail:

URL:

Your crap:

Trackback